تاریخ : یک شنبه 21 ارديبهشت 1399
بازدید : 59
نویسنده : تک سیستم

مقدمه:
شايد از همان اولين باري که اولين پيپ در ميان لب هاي اولين پيپ کش قرار گرفته ، اين سوال مطرح شده است که چگونه مي توان اسموکي لذت بخش بدون گزش زبان و تجربه هاي ناخوشايند داشت .
شايد مهمترين دليلي که بسياري از پيپ کش هاي تازه کار بعد از چند بار سعي و تلاش ناموفق ، پيپ کشيدن را رها کرده اند ، حس ناخوشايند گزش زبان باشد و احتمالا به اين باور رسيده اند که طرفداران پيپ و توتون شايد افرادي خود آزار هستند که از حس ناخوشايند گزش زبان ، لذت مي برند .
اما بايد گفت که گزش زبان به هيچ وجه حس طبيعي و نرمال در فرآيند پيپ کشيدن نيست .
متاسفانه بعصي از افراد تازه وارد به دنياي پيپ به درستي آموزش نديده اند و با اطلاعات و دانش کافي قدم به اين دنيا نمي گذارند و همين غفلت و کوتاهي يکي از مهمترين دلايل کنار گذاشتن پيپ کشيدن توسط اينگونه افراد است حتي قبل از اينکه ديواره پيپ آنها لايه کربني به خود بگيرد .
پيپ کشيدن هنري برگرفته از مهارت هاي لازم براي اين کار است و بهره بردن از اين مهارت ممکن نخواهد بود جز با تمرين و تکرار و تبحر پيدا کردن در آنها و خوشبختانه اين کار از هر کسي بر مي آيد و امکان انجام آن براي تمام افراد مشتاق وجود دارد .



:: موضوعات مرتبط: لوازم , ,
:: برچسب‌ها: پیپ , ادوات پیپ , توتون پیپ , خرید پیپ , خرید توتون پیپ , پاسارگادتاباک ,
تاریخ : دو شنبه 8 ارديبهشت 1399
بازدید : 73
نویسنده : تک سیستم

چه موقع از ماسک استفاده کنید !؟ و چه زمانی و چگونه می توان از ماسک های پزشکی برای محافظت در برابر کروناویروس استفاده کرد ؟
قبل از قرار دادن ماسک نمدی یا هر نوع ماسک دیگر ، دستان خود را با دستمال حاوی الکل یا صابون و آب تمیز کنید.



:: موضوعات مرتبط: لوازم , ,
:: برچسب‌ها: تولید ماسک,ماسک نمدی,ماسک سه لایه,ماسک پزشکی ,
تاریخ : سه شنبه 2 ارديبهشت 1399
بازدید : 82
نویسنده : تک سیستم

آلومینیوم دارای مقاومت مکانیکی بالا، مقاوم در برابر اکسیداسیون، چکش خوار، قابل انعطاف، شکل پذیر، ضدزنگ، هادی جریان الکتریسیته و رسانای خوبی برای گرما می باشد و به عنوان دومین فلز چکش خوار و ششمین فلز شکل پذیر شناخته می شود. وزن آلومینیوم تقریباً یک سوم وزن فولاد، مس و برنج است و مقاومت، آن در برابر اسید و عوامل جوی از فلزات آهن و مس بیشتر است. همچنین بسیار بادوام و مقاوم در برابر خوردگی است. بعلاوه، این عنصر غیر مغناطیسی، بدون جرقه، دومین فلز چکش خوار و ششمین فلز انعطاف‌پذیر است.
اگر چه آلومینیوم یکی از جدید ترین فلزات معمول و متداول بشمار می آید ولیکن یکی از پر مصرف ترین فلز غیرآهنی است. بزرگترین تولید کننده و مصرف کننده آلومینیوم در جهان، کشور چین می باشد.
بازار فروش ورق آلومینیوم مناسب تراشکاری با آلیاژ ۶۰۶۱ در شهر های مختلف کشور از جمله تهران، شیراز، اصفهان و تبریز وجود دارد.
ورق های آلومینیومی مناسب برای تراشکاری با آلیاژ ۶۰۶۱ جهت تهیه و ساخت انواع در بازار محصولات آلومینیومی به فروش می رسد.
از فلز آلومینیوم به عنوان یکی از تاثیر گذارترین عنصر ها در زندگی بشر باید یاد نمود. آلومینیوم خود به تنهایی و همچنین با ترکیب با دیگر فلزات دارای قابلیت های بسیار زیادی می باشد.
نکته ارزشمند در مورد این فلز پر کاربرد فروانی و سطح زیاد دسترسی بشر امروزی به آن می باشد.



:: موضوعات مرتبط: لوازم , ,
تاریخ : یک شنبه 31 فروردين 1399
بازدید : 87
نویسنده : تک سیستم

چه ادواتی هنگام خرید پیپ باید خریداری شود؟

دنیای پیپ و ادوات مربوط به اون دنیایی است که اسمش روشه دنیا ! پس یک دنیا حرف و مطلب و اطلاعات در موردش هست .

پیپ به زبان خیلی ساده :

پیپ ابزاری است که بطور خاص برای استعمال و تدخین توتون و تنباکو طراحی و ساخته شده است .

این مطلب صرفا جهت سیگاری ها نوشته شده و اصلا قصد ترغیب به دخانیات را ندارد. با مصرف دخانیات مرگ زودرس خود را بیمه کنید.بلکه هدف اینه که سیگاری های عزیز رو از سیگار جداکنیم و با پیپ  پیوند بدیم.

1- دود پیپ رو بر خلاف دود سیگار وارد ریه نمی کند، بنابر این ریه شما سالم می ماند.

2- پیپ مثل سیگار نیست و نمی شه هر وقت و هر جایی کشید. باید یک جایی مستقر باشید و سر فرصت مراسم چاقیدن رو انجام بدید. پس اگه تصمیم بگیرید که فقط پیپ بکشید، عملا خیلی از فرصت های دود کردن سیگار از برنامتون حذف می شه.

3 - برای کم کردن نیکوتین و قطران سیگار و درست کردن سیگار های لایت و اولترا لایت، توتون اون رو با محلول های گوگردی شستشو میدن. کاغذ سیگار هم برای روشن موندن حلقه های فسفر داره. وقتی شما پیپ می کشید، تنباکوی خالص استفاده می کنید و اثری از گوگرد و فسفر و کاغذ نیست. مقدار زیادی از بوی بد سیگار مال همون فسفر و کاغذه.



:: موضوعات مرتبط: لوازم , ,
:: برچسب‌ها: فیلتر پیپ , ادوات پیپ , بیلچه پیپ ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

شرکت بهبود صنعت پرژین با بیش از 20 سال سابقه کار در زمینه واردات و فروش انواع دیزل ژنراتور ، موتور برق و الکترو موتور دارای نمایندگی از شرکت GTI انگلستان در زمینه فروش انواع دیزل ژنراتور و خدمات پس از فروش برندهای معتبر اروپایی و امریکایی می باشد.

RSS

Powered By
loxblog.Com