تاریخ : دو شنبه 30 دی 1398
بازدید : 48
نویسنده : تک سیستم
مقدمه :

فناوری نانو به دليل تاثير قابل توجه و توسعه روز افزون در زمينه های مختلف، دارای اهميت ویژه ای است. در كنار مزايای غير قابل انكار ابعاد نانو، مسئله زيست محيطی مرتبط با آن نيز از اهميت زيادی برخوردار است . در اين راستا يكی از مسائل مطرح در صنايع ساختمانی،  افزایش کیفیت و دوام متریال های مورد استفاده نسبت به آلودگی های جوی و نیز محیطی می باشد.
در این پروژه به منظور تولید سرامیک نانو با خواص، ضد لکه، آسان تمیز شونده، بی نیاز از شستشو با استفاده از مواد جرم گیر و افزایش مقاومت دکور مطرح می باشد.
به جهت تولید چنین محصولی پیشنهاد می گردد از مواد و پوشش های آبگریز نانو مقیاس استفاده گردد.

پوشش نانو

 



:: برچسب‌ها: نانو پوشش-پوشش نانو-نانو-محصولات نانو ,
تاریخ : سه شنبه 17 دی 1398
بازدید : 64
نویسنده : تک سیستم

پنل ساندویچی یا ساندویچ پنل (به انگلیسی: Sandwich panel) به دیواره یا سقف‌هایی گفته می‌شود که از ترکیبات سبک تشکیل شده‌واز دو طرف به دو لایه ورق محدود شده‌است و در میان آن یک لایه عایق قرار دارد.
همانند یک ساندویچ همبرگر که نان آن همبرگر را از دو طرف پوشانده‌است؛ این عایق نرم و انعطاف‌پذیر است. ساندویچ پانل‌ها معمولاً از موادی مانند پلی اورتان، XPS، پلی استایرن، پشم سنگ و پشم شیشه تولید می‌شوند.
 

 

زیپ پانل


شرکت بهبود صنعت پرژین با بیش از 20 سال سابقه کار در زمینه واردات و فروش انواع دیزل ژنراتور ، موتور برق و الکترو موتور دارای نمایندگی از شرکت GTI انگلستان در زمینه فروش انواع دیزل ژنراتور و خدمات پس از فروش برندهای معتبر اروپایی و امریکایی می باشد.

RSS

Powered By
loxblog.Com